Ako nakupovať

 

Náš cenník je online napojený na burzu drahých kovov a odzrkadluje aktuálne ceny. Ceny v našom cenníku sa menia každých 5 minút. Tento interval sme zvolili z dôvodu, aby sa klientovi počas nákupu neustále nemenila cena.

 

Výber a ceny jednotlivých položiek

Každá položka má úpne v pravo uvedenú aktuálnu predajnú a pod ňou aj výkupnú cenu. Pokiaľ sa rozhodnete v našom obchode nakupovať, kliknite prosím na nápis "pridať do košíka". V nákupe môžete pokračovať výberom ďalších položiek.

Do košíka môžete prejsť kedykoľvek - a to kliknutím na nápis "Nákupný košík" - v hornom menu.

 

Pokiaľ ste so svojim výberom spokojní, v nákupnom košíku máte možnosť dokončiť svoju objednávku. Od klientov nevyžadujeme žiadnu registráciu a nenútime ich ani uvádzať svoje osobné údaje - ak nechcú. To sa týka najmä klientov, ktorí si chcú prísť svoju objednávku vyzdvihnúť osobne.

Apelujeme však na klientov, že pokiaľ chcú svoju objednávku obdržať poštou - je nutné, aby uviedli aj svoje priezvisko. A taktiež, pokiaľ chcú svoju objednávku obdržať kuriérom, kuriér potrebuje vedieť ich telefónne číslo...

 

Spôsoby dodania tovaru

V priebehu objednávkového procesu si klient vyberá aj spôsob úhrady a dodania tovaru.

K dispozícií sú rôzne kombinácie - každá je podrobne popísaná a pri každej je uvedená aj celková cena poštovného.

Možný je aj osobný odber - v našej kamennej predajni, resp. v našej kancelárií - a možná je aj úhrada v hotovosti - priamo namieste. Možný je aj úplne anonymný nákup.

Nie - úhrady platobnou kartou neprímame. A to z niekoľkých dôvodov... - Transakcia platobnou kartou sa dá dodatočne stornovať... Ale hlavne - pracujeme s maržou pod 1%, a pri transakciách platobnými kartami by sme vám nevedeli ponúknuť také faktastické ceny, ako nájdete v našom cenníku.

 

Máme však pre vás riešenie, ak sa bojíte svoje financie priniesť v hotovosti. - Naša firma má aktuálne účty v nasledujúcich bankách: VÚB, ČSOB a Fio. Pokiaľ máte aj vy účet v niektorej tejto banke a máte na účte dostatok prostriedkov, môžete danú úhradu zrealizovať priamo u nás a to buď zo svojho vlastného mobilného zariadenia, alebo vám poskytneme náš počítač, aby ste danú transakciu zrealizovali cez internetbanking.

A pokiaľ nemáte svoj účet v žiadnej z týchto bánk a aj tak nechcete platiť v hotovosti - vystavíme vám faktúru a zašleme emailom. Vy môžete svoju transakciu zrealizovať z pohodlia vášho domova. Hneď ako budú vaše financie pripísané na náš účet - budeme vás o tom informovať a daný tovar je vám k dispozícií k osobnému vyzdvihnutiu.

 

Dodanie tovaru na vašu adresu alebo na vašu poštu

Pre klientov ktorí uprednostňujú dodanie tovaru priamo k nim ponúkame možnosť dodania buď na poštu, kde ich daná zásielka "počka" najmenej 14 dní, alebo je možné dodanie kuriérom priamo na vašu adresu. Naša firma používa služby Slovenskej pošty a musíme skonštatovať, že od roku 2011, kedy sme s našimi službami začali, nemáme so Slovenskou poštou najmenšie problémy. (Aj tetušky na pošte sa snažia, za čo im patrí naše poďakovanie...) Hoci vieme, že podaktorí z vás nemajú s poštou úplne najlepšie skúsenosti... Hádam sa to časom s vašimi skúsenosťami vylepší...

Naše zásielky sú poistené a napriek tomu, že sa doposiaľ nič nestratilo, ak by náhodou bol s niečim problém, klientovi zašleme druhý tovar a s poštou to budeme riešiť dodatočne.

 

Priebeh objednávacieho procesu

Aby ste teda zhrnuli ako prebeha samotný objednávací proces...

1. Náš cenník odzrkadluje aktuálne ceny podľa aktuálnej ceny drahých kovov na burze. Náš cenník sa mení každých 5 minút.

2. Náš eshop je otvorený 24 hodín denne a klient má možnosť nakupovať aj v priebehu voľných dní a sviatkov.

3. Klient nakupuje prostrednítvom nášho eshopu. V prípade, že s tým máte akýkoľvek problém, môžete svoju objednávku zadať aj telefonicky, príp. zaslať emailom na adresu Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.

4. Ak ste s obsahom svojho košíka spokojní, pokračujte ďalej v objednávacom procese.

5. V priebehu objednávacieho procesu máte možnosť si vybrať z rôznych foriem úhrady a dodania tovaru. Možný je aj osobný odber a úhrada v hotovosti.

6. Posledným krokom je rekapitulácia a potvrdenie, že jednak súhlasíte s podmienkami nákupu a TIEŽ - ŽE STE SI VEDOMÍ, ŽE VAŠU OBJEDNÁVKU NEJDE ZOBRAŤ SPAŤ A ANI STORNOVAŤ.

Uvedomte si, že pri odoslaní vašej objednávky sa fixujú dané ceny a dané množstvo tovaru a to je rezervované len a len pre vás. Ceny sa neustále menia a to nie len smerom hore, ale môžu aj smerom dole. Chápeme, že klient je flustrovaný, keď vidí, že mohol nakúpiť aj lacnejšie. Na druhej strane, predstavte si, že by sme my zrušili vašu objednávku z dôvodu, že cena išla medzitým hore a že sme príslušný tovar mohli predať niekomu inému a s väčším ziskom.

7. V poslednom kroku prosím skontroľujte, či sú uvedené informácie o vašej adrese správne a či je správna aj vaša emailová adresa. Tá je dôležitá pre ďalšiu komunikáciu s vami.

 

8. Po doslaní vašej objednávky sa táto stáva ZÁVAZNOU A NEODVOLATELNOU z vašej strany. Ceny sú PREDBEŽNE fixované.

9. Po odoslaní objednávky dostane klient OKAMŽITE informatívny email s linkou na rekapituláciu danej objednávky. Pokiaľ ste takýto email neobdržali, skontrolujte prosím spamový podadresár vašej emailovej služby. V prípade, že ho napriek tomu nenájdete, zašlite nám prosím email na Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. , alebo nás kontaktujte telefonicky.

 

10. O vašej objednávke sme OKAMŽITE informovaní prostredníctvom emailu. Berte však prosím do úvahy, že aj naše kapacity sú obmedzené a niekedy trvá určitú dobu, kým sa k vašej objednávke dostaneme. Ďakujeme za pochopenie.

11. Ďalším krokom je AKCEPTÁCIA vašej objednávky. Naša firma si vyhradzuje právo akceptovať, alebo neakceptovať vašu objednávku. Neakceptácia objednávky je však úplne krajným riešením, ktoré využívame len vínimočne a to jedine z dvoch dôvodov:

a) Ceny udávané našim systémom sú úplne nelogické a sú spôsobené určitou chybou systému, alebo chybnou informáciu o aktuálnej cene na burze.

b) Niektorý z vami vybratého tovaru nie je na sklade, alebo nie je dostupný, príp. vami požadované množstvo je väčšie ako máme skladom, príp. ako sme schopní dodať.

V oboch týchto prípadoch vás budeme kontaktovať buď telefonicky, alebo ak ide o menšiu objednávku alebo zmenu, tak emailom.

 

12. Vašu objednávku sa budeme snažiť akceptovať v čo najkratšom čase. Ako bolo spomenuté v predošlom bode - nie je našim cieľom ju neakceptovať.

Hneď ako je daná objednávka akceptovaná z našej strany, klient o tejto skutočnosti dostane informačný email.

Od chvíle akceptácie vašej objednávky z našej strany sa táto STÁVA ZÁVAZNOU PRE OBE STRANY a NEJDE V ŽIADNOM PRÍPADE ZRUŠIŤ - ANI KLIENTOM A ANI Z NAŠEJ STRANY. CENY UVEDENÉ V OBJEDNÁVKE, príp. dohodnuté nejakou zmenou SÚ ZAFIXOVANÉ - t.j. SÚ ZAVAZNÉ PRE OBE STRANY - bez ohľadu ako sa cena danej položky bude meniť v cenníku.

 

13. Ďalšou fázou realizácie vašej objednávky je vystavenie faktúry. Klientovi vystavíme faktúru a zašleme na emailovú adresu uvedenú v objednávke. V prípade, že klient určil úhradu na dobierku alebo v hotovosti - je táto faktúra len informatívna a klient ju samozrejme uhradí až po prevzatí tovaru - či už v našich priestoroch, alebo na pošte či u kuriéra.

V prípade, že si klient vybral úhradu predom, faktúra služi ako predpis k danej úhrade. Všetky potrebné informácie sú uvedené priamo na faktúre.

Prosíme o chvíľu trpezlivosti - vašu objednávku sa snažíme akceptovať čo najskôr. - Akceptácia je pomerne jednoduchý proces... Na vystavenie faktúry však potrebujeme trošku viac času a tiež prístup do nášho účtovníctva. Preto ďakujeme, že trpezlivo vyčkáte na vystavenie a odoslanie emailu s faktúrou.

Pokiaľ však faktúra, najmä počas pracovnej doby, dlhšiu dobu neprichádza - skontrolujte prosím schránku so spamami, príp. nás kontaktujte buď emailom alebo telefonicky.

14. Pokiaľ si klient želal zaslanie na dobierku, v priebehu niekoľkých dní danú zásielku zabalíme a odnesieme na poštu. Ďakujeme že chápete, že na poštu chodievame priebežne - snažíme sa niekoľko krát za týždeň. Každopádne sa však svoje postupy snažíme optimalizovať. Takže vás prosíme o trošku trpezlivosti - na vašej objednávke sa v tejto fáze pracuje...

O odoslaní svojej zásielky bude klient informovaný prostredníctvom emilu.

15. Pokiaľ si klient želal úhradu predom, po vystavení a odoslaní faktúry na email klienta čakáme na jej úhradu. Pokiaľ má klient prostriedky na rôznych účtoch, pokojne môže celú sumu poskladať z rôznych účtov. Použite prosím buď variabilný symbol, alebo správu pre príjmateľa - aby sme vedeli identifikovať vašu úhradu či úhrady.

Tiež je možné, že klient má len obmedzený denný limit pre internetbanking. Ani to nie je pre nás problém. Snažíme sa byť korektní a to isté očakávame aj od našich klientov. Pokojne môžete svoju úhradu rozdeliť na niekoľko dní - podľa vašich denných limitov. Veríme, že túto možnosť nebudú naši klienti zneužívať a dané prostriedky nám prevedú v čo najkratšom možnom čase. Ďakujeme.

Po pripísaní úhrady na náš účet o tejto skutočnosti informujeme klienta - prostrednítvom emailu.

16. Ak je naša faktúra uhradená a klient si želal tovar vyzdvihnúť osobne - tovar mu je k dispozícií v našich priestoroch.

Pokiaľ si klient želal dodanie na poštu, príp. na adresu, začíname pracovať na procese balenia a podania na poštu. V tomto momente buďte prosím zhovievaví. Samozrejme je našim cieľom vašu zásielku odoslať čo najskôr. Na druhej strane sa však snažíme optimalizovať naše procesy, takže na poštu chodivame priebežne - väčšinou niekoľko krát za týždeň - nie však úplne každý deň. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie.

Keď je tovar odoslaný informujeme klienta o tejto skutočnosti prostredníctvom emailu. V tomto bode pre nás naša úloha končí a klient si svoj tovar vyzdvihne o pár dní buď na pošte, alebo na druhý deň mu ho prinesie kuriér.

 

Veríme, že uvedený nákupný proces je pre vás logický a priamočiary - rovnako ako pre nás.

Snažíme sa byť k našim klientom (a aj neklientom...) korektní a to isté očakávame aj od nich.

Ďakujeme za pochopenie a veríme, že či už ste alebo budete náš pravidelný, nepravidelný, či jednorázový klient či klientka, budete s našimi službami spojný/spokojná...

 

Osobný odber

Samozrejme je možný aj osobný odber a platba v hotovosti.

Nerobia nám problém ani anonymné nákupy. Samozrejme sa riadime všetkymi platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky...